Khan Academy: microleccións en vídeo.

Herramientas

Explicar, gravar, gardar, reutilizar leccións.
Autor:
Tati Mancebo
yesGravar unha sesión de clase en vídeo para poder reutilizala non é unha idea nova, mais Salman Khan foi quen de levar ese concepto un paso máis adiante dispoñibilizando as súas leccións de 10' sobre case calquera cousa para todas as persoas que as considerasen útiles para si ou para os seus alumnos e alumnas. O formato simple, breve e conciso callou entre a comunidade educativa mundial até tal punto que Khan houbo de habilitar un espazo na súa web para xestionar o voluntariado disposto a traducir as leccións a diversas linguas. A día de hoxe podes atopar máis de 3.000 vídeos na Khan Academy, boa parte deles nalgunha lingua que seguro que podes entender.
El vídeo educativo recurso didáctico. Lo visual llega directamente al cerebro.
gl
El vídeo que usan los alumnos para los alumnos.
El vídeo un instrumento cognitivo que transmite confianza a los alumnos.
Aplicaciones Educativas:
carpetaA través deste vídeo, o profesorado cunhas habilidades dixitais mínimas pode elaborar microleccións en vídeo e publicalas na rede.
Conocimientos previos:
  • Experiencia básica cunha aplicación de debuxo como Paint ou My Paint.
  • Manexo básico de tableta gráfica (opcional)
  • Carga de vídeos en YouTube.

paint
video

A continuación ofrecémosche unha selección de titoriais sobre como colaborar coa comunidade de tradución da Khan Academy e sobre como elaborar as túas propias microleccións.
Video Tutorial:
Titorial de Khan Academy
Otros vídeos de ejemplo:
Videotitorial como subtitular vídeo
Para muestra un botón

pizarraA continuación podes ver algúns exemplos de microleccións en vídeo procedentes da Khan Academy e doutros proxectos persoais en YouTube.

Vídeos de ejemplo:
Introdución á respiración celular